مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 مرداد 1397 ساعت 10:502018-07-25اجتماعي

کمبود 110 محیط بان در کرمانشاه


مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان کرمانشاه از کمبود حدود 110 محیط بان در استان بر اساس استانداردها خبر داد و گفت: به دنبال استفاده از تجهیزات مدرن مانند "هلی شات" برای حفظ مناطق تحت مدیریت هستیم.

- مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان کرمانشاه از کمبود حدود 110 محیط بان در استان بر اساس استانداردها خبر داد و گفت: به دنبال استفاده از تجهیزات مدرن مانند "هلی شات" برای حفظ مناطق تحت مدیریت هستیم.

فریدون یاوری به مناسبت روز ملی محیط بان در گفت و گو با خبرنگار ایسنا از محیط بانان به عنوان سپرهای اصلی حفاظت از محیط طبیعی و تنوع زیستی یاد کرد و افزود: کار محیط بانان فقط مقابله با شکار غیرمجاز نیست، بلکه این گروه سدی در برابر تخلفات از تصرف محیط زیست گرفته تا انواع آلودگی ها هستند.

وی از شرایط سخت کاری محیط بانان هم یاد کرد و ادامه داد: محیط بانان در سرمای سخت زمستان و گرمای تابستان در مناطق حضور دارند و در بسیاری از مواقع مناطقی که باید در آنجا حضور داشته باشند بسیار صعب العبور است.

مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه با اشاره به خطر جانی که محیط بانان را تهدید می کند، یادآور شد: این افراد همواره در معرض شلیک شکارچیان غیرمجاز و حتی حمله حیوانات وحشی قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود 110 محیط بان در کرمانشاه

کمبود 110 محیط بان در کرمانشاه