مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 مرداد 1397 ساعت 09:202018-07-25فرهنگي

یازده اصل موفقیت از زبان روزنامه رسانی که پول پارو می کند!


«انتشارات بهار سبز» کتابی تحت عنوان «داستان یک روزنامه رسان یازده اصل موفقیت» اثر «دیل پاتل» و با ترجمه «مریم علیزاده » را روانه بازار نشر کرده که اصول موفقیت چشمگیر در کسب وکار را از دل تجارب یک نوجوان صاحب کسب و کار کوچک ، - انتشارات بهار سبز کتابی تحت عنوان داستان یک روزنامه رسان یازده اصل موفقیت اثر دیل پاتل و با ترجمه مریم علیزاده را روانه بازار نشر کرده که اصول موفقیت چشمگیر در کسب وکار را از دل تجارب یک نوجوان صاحب کسب و کار کوچک ، به زبانی جذاب روایت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، کتب و مقالات متعدد در مورد اصول موفقیت کسب و کار در ایران منتشر شده که اغلب این کتاب ها حاوی تجارب کارآفرینان صاحب کسب وکارهای بزرگ و مدیران برندهای صاحبنام هستند.

در این میان انبوه این کتب، جای خالی تجارب موفقیت صاحبان کسب و کارهای کوچک و کم بازدهی که امکان رشد و پیشرفت مالی در آنها به ظاهر بسیار محدود است در میان کتب منتشره در بازار نشر به خوبی احساس می شود.

انتشارات بهار سبز "برای رفع این کمبود، کتابی تحت عنوان داستان یک روزنامه رسان روانه بازار نشر کرده است.

در این کتاب تجارب دسته بندی شده در قالب یازده اصل موفقیت یک نوجوان در یک کسب و کار کوچک مثل روزنامه رسانی با روایتی داستانی و جذاب به خوانندگان ارائه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یازده اصل موفقیت از زبان روزنامه رسانی که پول پارو می کند!

یازده اصل موفقیت از زبان روزنامه رسانی که پول پارو می کند!