مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 مرداد 1397 ساعت 08:462018-07-25بين الملل

اینجا سرزمین رنگ هاست/ تنها روستای خراسان جنوبی با مهاجرت معکوس


به سرزمین رنگ ها شهره است و وجود نام آن در میان هفت روستای شگفت انگیز ایران باعث شده تا به روستای هدف گردشگری تبدیل شود و سالانه پذیرای تعداد زیادی از گردشگران داخلی و خارجی باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، راهی روستایی در 60 کیلومتری بیرجند می شویم، روستایی که فاصله آن از مرکز استان و همچنین شهرستان سربیشه 60 کیلومتر است.

به سرزمین رنگ ها شهره است و وجود نام آن در میان هفت روستای شگفت انگیز ایران باعث شده تا به یک روستای هدف گردشگری تبدیل شود و سالانه پذیرای تعداد زیادی از گردشگران داخلی و خارجی باشد.

پس از طی مسیری پر از پیچ و خم های تند به منطقه کوهستانی روستای چنشت می رسیم، روستای که با محصور شدن در میان رشته کوه های باقران در این روزهای گرم و داغ تابستان آب و هوایی مطبوع و دلنشین بهاری را برای اهالی منطقه رقم زده است.

خودنمایی تلفیق زیبای رنگ ها در نمای خانه ها در ابتدای ورود به این روستا و در میان هیاهوی بازی کودکان و حضور برخی از اهالی روستا در جلوی خانه هایشان، اولین منظره ای که خودنمایی می کند رنگ درب منازل و ساختمان ها است، درب و پنجره هایی به رنگی آبی، سبز و فیروزه ای جلوه ای خاص به نمای خانه ها در این روستا داده است؛ رنگ هایی شاد و چشم نواز که تقریباً در همه منازل می توان این تلفیق جالب رنگ ها را مشاهده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینجا سرزمین رنگ هاست/ تنها روستای خراسان جنوبی با مهاجرت معکوس

اینجا سرزمین رنگ هاست/ تنها روستای خراسان جنوبی با مهاجرت معکوس