مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 مرداد 1397 ساعت 15:552018-07-24سياسي

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی :سادات در آینده جهان نقش موثر دارند


دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با بیان اینکه سادات می توانند در تجدید تمدن اسلامی و ساخت تمدن نوین اسلامی نقش آفرین باشد، گفت: با توجه به نقش تاریخی سادات می توان به نقش موثر آنها در آینده پی برد.

- دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی :سادات در آینده جهان نقش موثر دارند دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با بیان اینکه سادات می توانند در تجدید تمدن اسلامی و ساخت تمدن نوین اسلامی نقش آفرین باشد، گفت: با توجه به نقش تاریخی سادات می توان به نقش موثر آنها در آینده پی برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله محسن اراکی امروز دوم مردادماه در نشست تخصصی سادات رضوی و جایگاه علمی آنان در تمدن اسلامی گفت: در خصوص سادات دو نگاه می توان داشت که اولین آن، نگاه تاریخی است که حضور آنها را در هر دوره بررسی کنیم و نقش این خاندان را در برپایی تمدن اسلامی بررسی کنیم.

وی افزود: این مساله مقدمه خوبی برای فعالیت دوم است یعنی نقشی که سادات می توانند در تجدید تمدن اسلامی و برپاساختن تمدن اسلامی نوین داشته باشند، یعنی نقش سادات در آینده جهان نقشی بسیار مهم است که می توانیم از نقش تاریخی آنها به نقش موثر و آینده آنها پی ببریم.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: مساله سادات و تاکیدی که در شریعت، به ذریه نبی اکرم از حضرت علی(ع) و زهرا(س) ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی :سادات در آینده جهان نقش موثر دارند

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی :سادات در آینده جهان نقش موثر دارند