مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 مرداد 1397 ساعت 13:562018-07-24سياسي

مراکز استقرار آمریکا در دسترس قدرت دفاعی ایران است؛ با دُم شیر بازی نکنید


دشمنان به ویژه آمریکا که مراکز استقرار و منافع او در دسترس قدرت آشکار و پنهان دفاعی جمهوری اسلامی ایران است با دم شیر بازی نکنند که با پاسخ غیر قابل تصور و در سطح بسیار وسیع در منطقه و جهان مواجه خواهند شد.

- مراکز استقرار آمریکا در دسترس قدرت دفاعی ایران است؛ با دُم شیر بازی نکنید/دشمنان ما از احمق ها آفریده شده اند " رییس ستادکل نیروهای مسلح گفت: دشمنان به ویژه آمریکا که مراکز استقرار و منافع او در دسترس قدرت آشکار و پنهان دفاعی جمهوری اسلامی ایران است با دم شیر بازی نکنند که با پاسخ غیر قابل تصور و در سطح بسیار وسیع در منطقه و جهان مواجه خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح در بیانیه ای از مواضع و گفتمان انقلابی و مقتدرانه رییس جمهور کشورمان در دیدار سفیران، کارداران و مسئولان وزارت امور خارجه حمایت کرد.

در این بیانیه با اشاره به مواضع جنگ افروزانه هیأت حاکمه آمریکا و در رأس آنها رییس جمهور کم خرد این کشور، تأکید کرده است: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تحت امر فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) و تدابیر شورای عالی امنیت ملی، هرگونه تهدید و در هر سطحی علیه ملت ایران را با پاسخی کوبنده و پشیمان کننده مواجه خواهند ساخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز استقرار آمریکا در دسترس قدرت دفاعی ایران است؛ با دُم شیر بازی نکنید

مراکز استقرار آمریکا در دسترس قدرت دفاعی ایران است؛ با دُم شیر بازی نکنید