مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 مرداد 1397 ساعت 13:462018-07-24سياسي

تفاهم نامه همکاری مشترک معاونت علمی و شرکت سهامی بیمه ایران منعقد شد


تفاهم نامه همکاری مشترک معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و شرکت سهامی بیمه ایران به منظور اختصاص پوشش های بیمه ای به شرکت ها و مؤسسات دانش بنیان و شبکه آزمایشگاهی منعقد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، در پی انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک معاونت علمی و شرکت سهامی بیمه ایران که به امضاء معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به نمایندگی علیرضا دلیری و شرکت سهامی بیمه ایران به نمایندگی محسن پورکیانی رسیده است، بستر همکاری معاونت و بیمه ایران در دو محور اختصاص پوشش های بیمه ای برای شرکت ها و مؤسسات دانش بنیان، شبکه آزمایشگاهی و همچنین ایجاد مرکز نوآوری و شتاب دهی صنعت بیمه فراهم شده است.

  این تفاهم نامه که با همکاری مرکز امور شرکت ها و مؤسسات دانش بنیان و دفتر تأمین مالی و سرمایه گذاری معاونت و شرکت بیمه ایران تهیه و تدوین شده، شامل یک پیوست کامل از انواع پوشش های بیمه ای است، که ازاین پس برای شرکت ها و مؤسسات دانش بنیان صادر خواهد شد.

در این بخش با همکاری بیمه ایران تخفیف 50 درصدی برای بهره مندی شرکت های دانش بنیان و شبکه آزمایشگاهی از پوشش های بیمه ای در نظر گرفته شده است.

پوشش های بیمه ای در نظر گرفته شده شامل بیمه های آتش سوزی، بیمه های مسئولیت، بیمه های اشخاص و بیمه مهندسی شکست ماشین آلات ( ماشین آلات ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه همکاری مشترک معاونت علمی و شرکت سهامی بیمه ایران منعقد شد

تفاهم نامه همکاری مشترک معاونت علمی و شرکت سهامی بیمه ایران منعقد شد