مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 مرداد 1397 ساعت 12:262018-07-24اقتصادي

ابلاغ قانون ممنوعیت ساخت و ساز روی گسل های اصلی تهران


به دنبال مصوبه شورای عالی شهرسازی و معماری ایران بر ممنوعیت ساخت و ساز ساختمان های با اهمیت روی پهنه های گسلی تهران، شهرداری در نامه ای خطاب به شهرداران مناطق 22 گانه، - ممنوعیت صدور مجوز ساخت و ساز بر روی این پهنه ها را ابلاغ کرد.

" به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، به دنبال مصوبه شورای عالی شهرسازی و معماری ایران در رابطه با ممنوعیت ساخت و ساز بر روی گسل های اصلی، معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران در نامه ای به شهرداران مناطق 22 گانه شهر تهران دستور ممنوعیت صدور هرگونه مجوز ساخت و ساز جهت مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی دارای مجوز و کلیه جایگاه های سوخت در پهنه های گسلی اصلی را صادر کرد.

جزییات ابلاغیه معاون معماری و شهرسازی شهرداری تهران به شهرداران مناطق 22 گانه پایتخت متن نامه پیروز حناچی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران به شهرداران مناطق 22 گانه شهر تهران به شرح زیر است: پیرو دستورالعمل شماره 635604 / 80 مورخ 1396.

6.

2 با موضوع وحدت رویه در خصوص ساختمان های با اهمیت بسیار زیاد واقع در پهنه های گسلی اصلی با جابجایی عمده شهر تهران و با عنایت به مفاد بند 7 نامه شماره 300 / 17743 مورخ 1397.

2.

23 معاون محترم شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی و دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری ایران بدینوسیله ابلاغ می گردد: ممنوعیت صدور هرگونه مجوز ساخت و ساز،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ قانون ممنوعیت ساخت و ساز روی گسل های اصلی تهران

ابلاغ قانون ممنوعیت ساخت و ساز روی گسل های اصلی تهران