مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مرداد 1397 ساعت 19:262018-07-23بين الملل

حکم دیوان بین المللی دادگستری درباره شکایت قطر از امارات


دیوان بین المللی دادگستری حکم خود را درباره شکایت قطر از امارات صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل اسپوتنیک، دیوان بین المللی دادگستری امروز دوشنبه حکم خود درباره شکایت قطر از مارات را صادر کرد.

بر اساس این گزارش، دیوان بین المللی دادگستری دولت امارات را به بازگرداندن حقوق خانواده های قطری که در پی تصمیم ابوظبی و کشور های عربی دیگر مبنی بر تحریم قطر در پنجم ژوئن سال 2017 میلادی متضرر شده و یا فروپاشیده اند، ملزم کرد.

دیوان بین المللی دادگستری همچنین امارات را ملزم کرد که به دانشجویان قطری اجازه تحصیل در دانشگاه های امارات را بدهد و همچنین اجازه دهد شهروندان قطری که از تصمیمات امارات متضرر شده اند، بتوانند به دادگاه های این کشور رجوع کنند.

قطر اخیرا با ارائه شکایتنامه ای به دیوان بین المللی دادگستری اعلام کرده بود که اقدامات امارات تاثیرات ویرانگری در زمینه حقوق بشر برای قطری ها و همچنین افراد غیرقطری مقیم قطر گذاشته است.

امارات سلسله تدابیر تبعیض آمیزی را علیه قطری ها انجام داده است که شامل اخراج آن ها از امارات و جلوگیری از ورود و خروج آن ها و صدور فرمان هایی به شهروندان اماراتی برای ترک قطر و بستن حریم هوایی و دریایی امارات به روی دوحه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکم دیوان بین المللی دادگستری درباره شکایت قطر از امارات

حکم دیوان بین المللی دادگستری درباره شکایت قطر از امارات