مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مرداد 1397 ساعت 18:452018-07-23سياسي

ایجاد وقف های جدید با نیت تامین آب شرب


تفاهم نامه همکاری مشترک بین اداره کل اوقاف و امور خیریه و شرکت آب و فاضلاب استان خراسان رضوی با هدف تامین آب شرب منعقد شد که در تشویق خیرین و ایجاد وقفهای جدید با نیت تامین آب شرب از مفاد این تفاهم نامه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سازمان اوقاف و امور خیریه تفاهم نامه همکاری مشترک بین اداره کل اوقاف و امور خیریه و شرکت آب و فاضلاب استان خراسان رضوی با هدف تامین آب شرب منعقد شد.

بر اساس این تفاهم نامه که در قالب 9 بند به امضای حسین اسماعیلیان؛ مدیرعامل آبفا و حجت الاسلام محمد احمدزاده قناد؛ مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی به امضا رسید یک یا چند پروژه عام المنفعه تامین آب شرب در سطح استان تعریف و از طریق اوراق یا گواهی وقف اجرا خواهد شد.

تشویق خیرین و ایجاد وقفهای جدید با نیت تامین آب شرب، جذب سرمایه خیران ایرانی و خارجی با نیت تامین آب شرب بهداشتی و تصفیه آب و فاضلاب، بررسی و احیای آب انبارها، قناتها و چاه های وقفی در قالب اقدام مشترک، ارائه مشخصات پروژه های سرمایه گذاری آبفا و یا دارای قابلیت جذب سرمایه گذار به اداره کل اوقاف استان، معرفی منابع آبی مازاد (وقف و غیر وقف) بر نیاز موقوفات به آبفا و ایجاد زمینه استفاده اداره کل اوقاف از پساب تصفیه خانه های موجود سطح استان از مفاد این تفاهم نامه است که مقرر شد با تش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد وقف های جدید با نیت تامین آب شرب

ایجاد وقف های جدید با نیت تامین آب شرب