مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مرداد 1397 ساعت 18:362018-07-23سياسي

تشریف بیش از 700 هزار زائراولی به حرم امام رضا(ع)


تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به تشریف بیش از 700 هزار زائر اولی به حرم مطهر رضوی، گفت: زائران نیازمند جامعه هدف ساخت زائرسراهای رضوی در مشهد هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی عصر امروز در مراسم بهره برداری از فاز نخست زائرسرای رضوی ضمن تبریک ولادت امام هشتم (ع)، گفت: توفیقی است در محضر آیت الله العظمی حسین نوری همدانی و دیگر مسؤولان در این مراسم باشیم.

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه از ابتدای ورود بنده به آستان قدس رضوی در اجرای منویات رهبری و در راستای خدمت رسانی به زائرین، چهار کمپ در مشهد مقدس فعالیت داشت، متذکر شد: ما به این نتیجه رسیدیم که این کمپ ها محل مناسب و در شان زائرین امام هشتم (ع) نیست.

وی با تأکید بر اینکه مسؤولان برای زائرین اماکن اسکان را ایجاد کردند، یادآور شد: بخشی از زائران در اطراف حرم اسکان یافتند.

  رییسی با اشاره به آمار مربوط به زائرین زیارت اولی در سال جاری، بیان کرد: بهره برداری از این زائرسراهای رضوی می تواند بخشی از نیازهای زائرینی که امکان اسکان در اقامتگاه های دیگر را ندارند، فراهم کند.

  تولیت آستان قدس رضوی، هزینه های این آستان را از موقوفه ها و فعالیت های خیرین دانست و ادامه داد: امیدوارم بهره برداری از این زائرسراها، گامی برای تسهیل زیارت بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریف بیش از 700 هزار زائراولی به حرم امام رضا(ع)

تشریف بیش از 700 هزار زائراولی به حرم امام رضا(ع)