مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مرداد 1397 ساعت 17:412018-07-23دانش

دانشجویان روان شناسی دانشگاه آزاد بابل جشن فارغ التحصیلی گرفتند


جشن فارغ التحصیلی دانشجویان روان شناسی دانشگاه آزاد بابل ورودی93 با حضور مسئولان، جمعی از اعضای هیات علمی و خانواده دانشجویان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جشن فارغ التحصیلی دانشجویان رشته روان شناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل ورودی سال 1393 با حضور مسئولان، جمعی از اعضای هیات علمی و خانواده دانشجویان در سالن آمفی تئا تر این واحد دانشگاهی برگزار شد.

عضو هیأت علمی واحد بابل در این مراسم گفت: توکل به خداوند متعال، اعتقاد به خودباوری به انسان شخصیت می بخشد چراکه انسان برای زندگی مطلوب و ایده آل نیاز به پویایی و تلاش دارد.

قاسم یعقوبی حسنکلا افزود: روان شناسی، علم کاربردی مطالعه رفتار و فرایند های ذهنی بر اساس یافته های علمی و پژوهش تحقیق بوده و به رفتار، فعالیت ها و اعمالی اشاره دارد که قابل مشاهده و اندازه گیری است.

وی دانش آموختگان رشته روان شناسی را مظهر صبر و استقامت در امر مشاوره و راهنمایی دانست و بیان کرد: هدایت و حمایت از افراد نیازمند به مشاوره و راهنمایی و نیز همراه بودن با مخاطب، مهم ترین وظیفه دانش آموختگان رشته روان شناسی است.

مهدی یحیی زاده، مدرس روان شناسی واحد بابل نیز متن سوگندنامه رشته روان شناسی را قرائت کرد و دانشجویان فارغ التحصیل در حضور استادان و اولیای خودشان به قرائت سوگند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان روان شناسی دانشگاه آزاد بابل جشن فارغ التحصیلی گرفتند

دانشجویان روان شناسی دانشگاه آزاد بابل جشن فارغ التحصیلی گرفتند