مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مرداد 1397 ساعت 16:562018-07-23سياسي

ناهموار بودن مشکلات زیر پای معلولان گلستانی/ شعارهایی از جنس رویا


معلولان نه تنها در گلستان بلکه در اکثر نقاط کشور از حقوق حداقلی برخوردار هستند برای تأیید این سخن می‎توان از قانون جامع حمایت از حقوق معلولان نام برد، - قانونی که گرچه می‎توانست مهمترین مشکلات قشر معلول را حل کند اما سال هاست برای اصلاح، پشت درهای مجلس منتظر تصویب نمایندگان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، براساس آمار رسمی سازمان بهزیستی، گلستان بالاترین نرخ شیوع معلولیت در کشور را دارد، آماری که بیانگر آن است این قشر نیازمند به حمایت بیشتری از سوی دستگاه های متولی می‎باشد، با این وجود معلولان نه تنها در گلستان بلکه در اکثر نقاط کشور از حقوق حداقلی برخوردار هستند برای تأیید این سخن می‎توان از قانون جامع حمایت از حقوق معلولان نام برد، قانونی که گرچه می‎توانست مهمترین مشکلات قشر معلول از جمله اشتغال، درمان، بیمه و .

را رفع کند اما سال هاست برای اصلاح، پشت درهای مجلس منتظر تصویب نمایندگان است.

در میان انبوه مشکلات معلولان، اشتغال و مسکن جزو دغدغه‎های اصلی این قشر محسوب می‎شود دغدغه‎هایی که گویی تاکنون برای رفع آن راهکار مناسبی ارائه نشده است.

*مشکلات معلولان دیده شود/معلول، ناتوان نیست در همین رابطه یکی از معلولان استان در گفتگو با خبرنگار فارس از گرگان اظهار کرد:متأسفانه این ذهنیت در میان بعضی افراد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناهموار بودن مشکلات زیر پای معلولان گلستانی/ شعارهایی از جنس رویا

ناهموار بودن مشکلات زیر پای معلولان گلستانی/ شعارهایی از جنس رویا