مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مرداد 1397 ساعت 16:362018-07-23بين الملل

خبر مهم نماینده استان ادلب در پارلمان سوریه


نماینده ادلب در پارلمان سوریه با اشاره به تمایل ساکنان این استان برای مصالحه با دولت سوریه اعلام کرد که دولت ترکیه در خصوص مسئله ادلب به بن بست خواهد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، صفوان القربی نماینده ادلب در پارلمان سوریه تأکید کرد که با تروریستهای حاضر در این استان بیش از آنکه دیگران انتظار دارند، تماس برقرار شده است .

القربی در گفت وگو با روزنامه الوطن سوریه تأکید کرد که بخش اعظم ادلب به صورت آرام، سریع، امن و راحت [به دامان دولت سوریه] باز خواهد گذاشت، ولی بخشی از آن نیازمند انجام عمل جراحی سختی است .

وی با بیان اینکه مناطق تحت اشغال جبهه النصره و تروریستهای چچنی، ازبک و اویغوری نیازمند عمل جراحی سختی است، تصریح کرد: همان گونه که درعا و قنیطره به صورت مثبت ملت سوریه را غافلگیر کرد و بازگشتش [به آغوش دمشق] سریعتر از انتظار همه بود، ادلب نیز در همین مسیر حرکت خواهد کرد و با همان سرعت به آغوش حکومت بازخواهد گشت .

این نماینده سوری در خصوص موضع ترکیه در قبال تحولات احتمالی ادلب اظهار داشت که این کشور به زودی به بن بست خواهد رسید.

یا اینکه [ترکیه] در روند [مذاکرات] آستانه مشارکت خواهد داشت و طرف اصلی در نابودی این گروههای تروریستی خواهد بود، یا اینکه این گروهها به سمت خاک ترکیه فرار خواهند کرد؛ مسئله ای که د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر مهم نماینده استان ادلب در پارلمان سوریه

خبر مهم نماینده استان ادلب در پارلمان سوریه