مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مرداد 1397 ساعت 16:112018-07-23سياسي

مدیرکل کمیته امداد استان تهران منصوب شد


مهندس فتاح طی حکمی مدیرکل کمیته امداد استان تهران را منصوب کرد.

​ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو"، رییس کمیته امداد در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل کمیته امداد استان تهران حضور یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسایت خبری کمیته امداد، مهندس سید پرویز فتاح، رییس کمیته امداد حمیدرضا شیران را به عنوان مدیرکل کمیته استان تهران تعیین کرد.

فتاح در متن حکم انتصاب مدیرکل کمیته امداد استان تهران آورده است: راهبرد بنیادی و محوری کمیته امداد، رسیدگی به امور نیازمندان با حفظ عزت و کرامت انسانی آن ها و تقویت ارزش های اخلاقی و اجتماعی در خانواده، ترویج سنت های حسنه اسلامی، توانمندسازی و شکوفایی استعداد ها و تأمین خوداتکایی با رشد ایمانی و اعتقادی مددجویان است.

رییس کمیته امداد با تأکید بر شناسایی و ساماندهی ظرفیت های درون و برون سازمانی افزوده است: لازم است با نگاهی نوآورانه، ایجاد نشاط در میان کارکنان، نظارت کامل بر سطوح اداری، استفاده حداکثری از منابع مردمی، پرهیز از اسراف و تجمل گرایی زمینه رشد و بالندگی جامعه تحت حمایت در عرصه های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی فراهم شود.

شیران پیش ازاین مدیرکل حوزه ریاست سازمان بهزیستی کشور، مدیرکل نیروی انسانی و پشتیبانی سازمان بهزیستی، معاون اداری و پشتیبانی سازمان امداد و نجات هلال احمر کشور، مدیرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل کمیته امداد استان تهران منصوب شد

مدیرکل کمیته امداد استان تهران منصوب شد