مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مرداد 1397 ساعت 15:152018-07-23ورزشي

«آرتین رایا» مجری برگزیده تورهای کیش


جزیره کیش به دلیل دارابودن هتل های مجهز، تفریحات ساحلی، بازارهای متعدد و برگزاری جشنواره های فصلی مقصدی مناسب برای سفر و گردشگری است و اگر این در سفر با مجریان حرفه ای و برگزیده تورهای کیش همچون «آرتین رایا» همراه شوید، - جزیره کیش به دلیل دارابودن هتل های مجهز، تفریحات ساحلی، بازارهای متعدد و برگزاری جشنواره های فصلی مقصدی مناسب برای سفر و گردشگری است و اگر این در سفر با مجریان حرفه ای و برگزیده تورهای کیش همچون آرتین رایا همراه شوید، لذت این سفر دوچندان خواهد شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام انتخاب اول شما خواهد بود.

برخی تفریحات و جاهای دیدنی در تورهای کیش در فصل بهار و تابستان، کیش انواع تفریحات و ورزش های آبی متنوعی مانند قایق سواری، شنا و غواصی را به شما هدیه می دهد.

فرصتی برای خلق هیجان در دل خلیج فارس اگر علاقه مند به طبیعت زنده هستید، شما را به بازدید از جزیره مرجانی، نمایشگاه خزندگان و تجربه زندگی در دل طبیعت دعوت می کنیم.

اگر از طرفداران و دوست داران خرید هستید، تور کیش" فرصتی مناسب برای بازدید و خرید از 11 بازار بین المللی ایران را در اختیار شما قرار می دهد.

اگر با تورهای آرتین رایا به این جزیره سفر کردید، به نبود هرگونه چراغ قرمز راهنمایی و رانندگی در خیابان ها و جاده های کیش و همچنین وجود بزر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«آرتین رایا» مجری برگزیده تورهای کیش

«آرتین رایا» مجری برگزیده تورهای کیش