مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مرداد 1397 ساعت 14:462018-07-23اقتصادي

همه چیز پیرامون آتش سوزی هورالعظیم؛ از عوامل تا عوارض


18 روز از آتش سوزی هورالعظیم می گذرد و دود آن اهواز و شهرهای غربی خوزستان را فرا گرفته است؛ خشکی مساحت وسیعی از هورالعظیم درپی کاهش دبی رودخانه‎ های کرخه و دجله و همچنین وجود تأسیسات نفتی، - عامل گسترش دامنه آتش سوزی دانسته می شود.

" به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، 18 روز از آتش سوزی هورالعظیم می گذرد و به دلیل خاموش نشدن شعله های آتش دود شهرهای غربی خوزستان را فرا گرفته است.

غلظت دود امروز به حدی بود که  فرمانداری های سه شهرستان حمیدیه، هویزه و دشت آزادگان با صدور اطلاعیه ای کلیه بانک ها و ادارات این سه شهرستان را تعطیل اعلام کردند.

قائم مقام معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از آماده باش بیمارستان های خوزستان در پی انتشار دود در آسمان برخی شهرها در پی آتش سوزی تالاب هورالعظیم خبر داد و گفت تاکنون هیچ گونه مراجعه کننده ای به دلیل بیماری تنفسی بر اثر انتشار دود به بیمارستان های خوزستان نداشته ایم.

دودزدگی عوارض حاد و درازمدت دارد رییس مرکز بهداشت خوزستان درباره تنفس در این هوای دودی با اشاره به اینکه دودزدگی عوارض حاد و یا دراز مدت دارد، می گوید: در عوارض حاد برخی افراد که دارای ریه حساس بوده و استعداد بیماری های ریوی دارند، ممکن است دچار حمله حاد تنفسی شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه چیز پیرامون آتش سوزی هورالعظیم؛ از عوامل تا عوارض

همه چیز پیرامون آتش سوزی هورالعظیم؛ از عوامل تا عوارض