مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مرداد 1397 ساعت 14:452018-07-23سياسي

نقوی حسینی: حرف های پمپئو دخالت آشکار در امور داخلی کشور است


یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که حرف های اخیر وزیر خارجه آمریکا دخالت مستقیم و آشکار در امور داخلی کشور محسوب می شود.

- سید حسین نقوی حسینی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به صحبت های اخیر ضد ایرانی وزیر خارجه آمریکا گفت دولت آمریکا به ویژه ترامپ و پمپئو در چند روز گذشته با گفتار و رفتارشان نشان دادند که خیلی عصبانی هستند.

نمونه آن توییت شب گذشته ترامپ است که نشان دهنده میزان عصبانیت اش می باشد.

وی افزود: این حجم از عصبانیت زمانی رخ می دهد که کشوری در رسیدن به اهدافش ناکام بوده و از ادبیات تهدید آمیز استفاده می کند یا این که دچار پارادوکس و تناقض گویی می شود دلیل آن است که آمریکایی ها تلاش های بسیاری کرده اند که جبهه متحدی را علیه ایران تشکیل دهند، اما موفق نشده و ناکام ماندند، چون بسیاری ازکشورها اعلام کرده از تحریم های آمریکا تبعیت نخواهند کرد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: این که ترامپ در ابتدا از کشورها خواست خرید نفت از ایران را به صفر رسانده و بعد از مدتی با عقب نشینی از موضع اش اعلام کرد یکسری کشورها از این موضوع استثنا هستند نشان می دهد که او در برنامه ریزی ها ناکام مانده است چون هدفش تحریک مردم و کشاندن آنها به صحنه آشوب خیابانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقوی حسینی: حرف های پمپئو دخالت آشکار در امور داخلی کشور است

نقوی حسینی: حرف های پمپئو دخالت آشکار در امور داخلی کشور است