مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مرداد 1397 ساعت 14:452018-07-23فرهنگي

حمایت وزارت ارشاد از احیاء جایگاه کانون پرورش در عرصه سینما


معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سازمان سینمایی و سمعی، بصری و مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در نشستی مشترک راه های گسترش همکاری ها در حوزه سینمای کودک و نوجوان را بررسی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، حمایت از تولید فیلم و محصولات سینمایی ، تجهیز و بهره برداری از سینماهای کانون و همکاری در برگزاری جشنواره های سینمایی سه محور اصلی گفت وگوهای محمدمهدی حیدریان معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و فاضل نظری مدیرعامل کانون را تشکیل می داد.

حیدریان در این زمینه از کانون به عنوان یک مامن و مرجع برای خانواده ها و بچه ها در حوزه های کودک و نوجوان یاد کرد که به کسی تعلق ندارد بلکه متعلق به همه مردم ایران است و در عین حال از حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از احیاء و بازسازی جایگاه و موقعیت کانون به ویژه در عرصه های سینمایی خبر داد.

وی گفت: توسعه کانون در این حوزه ها تعمیق پیدا کردن و حرفه ای شدن فعالیت ها و حفظ جایگاه و منزلت کانون هدف و خواسته ماست در این راه هر کمکی که از دست مان بربیاید از آن دریغ نخواهیم کرد.

رییس سازمان سینمایی و سمعی، بصری با اشاره به این که نقطه اصلی ورود سینمای ایران به جشنواره های بین المللی، سینمای کودک بوده است، تصریح کرد اگر بخواهیم در عرص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت وزارت ارشاد از احیاء جایگاه کانون پرورش در عرصه سینما

حمایت وزارت ارشاد از احیاء جایگاه کانون پرورش در عرصه سینما