مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مرداد 1397 ساعت 14:162018-07-23بين الملل

دستگیری باند قاچاق سلاح از کشورهای اتحادیه اروپا به روسیه


نیروهای امنیتی روسیه از دستگیری یک گروه قاچاقچی اسلحه که از کشورهای اتحادیه اروپا سلاح وارد روسیه می کردند خبر داده است.

- " به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سرویس امنیت فدرال روسیه امروز (دوشنبه) اعلام کرد که نیروهای امنیتی این کشور یک گروه جنایتکار را که به صورت غیرقانونی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا سلاح وارد روسیه می کرد، دستگیر کرده اند.

بنا بر گزارش خبرگزاری اسپوتنیک ، دستگیری این گروه قاچاقچی اسلحه از کشورهای اروپایی در عملیات مشترک سرویس امنیت فدرال و وزارت کشور روسیه انجام گرفته است.

در بیانیه سرویس امنیت فدرال روسیه آمده است: در این عملیات، 380 قبضه سلاح ساخت داخل و خارج کشف و ضبط شده است که شامل 20 مسلسل، 30 سلاح کمری، 70 مسلسل دستی، 94 تفنگ نیمه خودکار، 158 هفت تیر و 2 سلاح ضدتانک می شود.

علاوه بر این، یک خمپاره انداز 45 میلیمتری، یک نارنجک انداز خودکار AGS-17 ، تجهیزات انفجاری دست ساز، 15 نارنجک دستی و بیش از 4500 مورد مهمات برای این تسلیحات ضبط شده است .

طبق این بیانیه، نیروهای امنیتی روسیه همچنین 2 کارگاره تولید و تعمیر تسلیحات را نیز تعطیل کرده و قاچاقچیان اسلحه را که در مسکو، سن پترزبورگ و یاروسلاول فعالیت داشتند، دستگیر کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری باند قاچاق سلاح از کشورهای اتحادیه اروپا به روسیه

دستگیری باند قاچاق سلاح از کشورهای اتحادیه اروپا به روسیه