مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مرداد 1397 ساعت 13:312018-07-23سياسي

در راستای رونق گردشگری کارمندان دولت راهی سفر می شوند


دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر گفت: سازوکارهایی برای راه اندازی سفر کارمندان دولت در طول سال داریم که اجرای آن ها می تواند به رونق سفر و گردشگری در کشور کمک کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری فارس"، نشست مدیران کل رفاهی دستگاه های عضو ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر با هدف ایجاد ساز و کاری برای سفر کارمندان دولت در طول سال در محل معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار شد.

در این نشست مهم ترین راهکارها و موضوعات مرتبط با سفرهای کارمندان دستگاه های مختلف در طول سال مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد با ایجاد راهکارهایی بتوان این طرح را عملیاتی کرد تا در طول سال کارمندان دستگاه های مختلف به استان های گوناگون سفر کنند.

فریدون محمدی دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر در این جلسه با اشاره به اهمیت سفر و گردشگری گفت: اگر بتوانیم با یک برنامه ریزی، زمینه های سفر کارمندان دولت را فراهم کنیم این موضوع می تواند به ایجاد روحیه نشاط و شادابی در کارمندان کمک کند.

وی افزود: بسیاری از دستگاه های دولتی در مناطق مختلف کشور، اماکن اقامتی و رفاهی دارند که بر اساس یک برنامه ریزی می توانیم در طول سال از این اماکن استفاده کنیم چرا که بسیاری از این اماکن در طول سال خالی است و استفاده ای از آن ها نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در راستای رونق گردشگری کارمندان دولت راهی سفر می شوند

در راستای رونق گردشگری کارمندان دولت راهی سفر می شوند