مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مرداد 1397 ساعت 13:112018-07-23اقتصادي

صادرات مشروط پورشه های قاچاق


رییس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در مورد صادرات خودروهای پورشه قاچاق گفت: مشروط بر اینکه اسناد مورد قبول برای صادرات پورشه ها به کشورهای هدف و خریدار تهیه شود ممکن است پورشه های جزء کالاهای صادراتی آینده باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علی مویدی خرم آبادی امروز در حاشیه مراسم انعقاد تفاهم نامه همکاری بین ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و سازمان ثبت احوال کشور در جمع خبرنگاران در مورد وضعیت پرونده ورود غیرقانونی خودرو های در زمان بسته بودن سایت ثبت سفارش گفت: این پرونده در اختیار مراجع قضایی است و تیم مشخصی کار را رصد می کند.

رییس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز افزود: ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز به عنوان مرجع ملی دستگاه های مرتبط را فعال کرده و نهایت همکاری و همراهی و هم فکری جهت تحقق دستور ریاست جمهوری در این راستا را انجام می شود.

وی اظهار داشت: ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز به صورت لحظه ای و آنی در حال پیگیری واردات غیر قانونی خودرو ها است و دستگاه ها ی مختلف در حوزه قضایی، امنیتی، اقتصادی و تجاری ما در تشکیل این پرونده و تکمیل آن نقش دارند و هر کدام به طریقی سعی می کند، تا این پرونده به نتیجه برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات مشروط پورشه های قاچاق

صادرات مشروط پورشه های قاچاق