مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مرداد 1397 ساعت 12:452018-07-23اجتماعي

سفر مقرون به صرفه به مشهد با گروه تورهای سِوِن


سفر به مشهد مقدس و زیارت بارگاه امام رضا(ع) و بازدید از اماکن تاریخی و گردشگری این شهر، هر ساله میلیون ها زائر را به مشهد می کشاند و یکی از بهترین و به صرفه ترین راه های سفر به مشهد استفاده از گروه تورهای سون است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام گروه تورهای سون"، مشهد از مهم ترین قطب های گردشگری ایران در منطقه شرق کشور است.

از آنجایی که این شهر نزد ایرانی ها و سایر مسلمانان شیعه مذهب به عنوان بزرگ ترین سایت گردشگری مذهبی کشور شناخته می شود، شاید این تصور وجود داشته باشد که فقط زائران امام رضا (ع) هستند که به این شهر سفر می کنند و جز برای زیارت مشهد جذابیت دیگری برای گردشگران نخواهد داشت.

اما واقعیت این هست که این شهر بیش از اینها برای گردشگران دارد.

مجموعه حرم امام رضا (ع) اصلی ترین جاذبه گردشگری این شهر است وجود گنبد و بارگاه حرم مطهر، سبک معماری اسلامی، مجموعه موزه های آستان قدس رضوی و تاریخچه ساخت حرم از مهم ترین شاخصه های گردشگری این مجموعه است.

مشهد از حیث جاذبه های تاریخی، فرهنگی و طبیعی هم غنی است وجود بناهای خشتی خانه های قدیمی، کوچه و پس کوچه های شهر کهنه، موزه ها و فرهنگسراها و نمایشگاها، پارک ها و ییلاقات خوش آب و هوا در حاشیه مشهد، مراکز خرید متنوع و مراکز تفریحی بسیار و رستوران های متنوع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر مقرون به صرفه به مشهد با گروه تورهای سِوِن

سفر مقرون به صرفه به مشهد با گروه تورهای سِوِن