مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مرداد 1397 ساعت 12:302018-07-23اقتصادي

پردیس در قحطی بودجه!


هشتاد و دو هزار خانوار که عمدتا در فشار اجاره نشینی قرار دارند منتظر اتمام پروژه مسکن مهر پردیس نشسته اند و این در حالی است که این طرح از کمبود شدید منابع مالی رنج می برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پروژه پردیس، پرتقاضاترین سایت مسکن مهر در وادی "خشکسالی منابع" دولتی گرفتار شده و بیم آن می رود که به عنوان پایلوتی برای ارزیابی وعده های مسوولان، بی اعتمادی گسترده ای را در سطح جامعه ایجاد کند.

حداقل 82 هزار خانواری که متقاضی دریافت مسکن در این شهر هستند هنوز مجاب نشده اند که چرا بودجه لازم برای اتمام طرحی که دولت قبل وعده اتمام 18 ماهه آن را داده بود با گذشت شش سال، جدی گرفته نمی شود.

البته ساخت بناها تقریبا تمام شده اما از آنجا که دولت تصمیم ندارد خانه های مردم را بدون انشعابات و مدرسه و درمانگاه و مسجد و پارک تحویل دهد، تا کنون موفق نشده بیش از 25 هزار واحد را افتتاح کند.

و دیگر تاسیسات پایانی بلوکهای مسکن مهر به دلیل افزایش قیمت دلار گلایه هایی مطرح کردند.

متقاضیان فهیم و صبور که هر از گاهی در فضای مجازی نقدهای خود را ابراز می کنند کماکان در انتظار تحویل خانه های خود نشسته اند.

بسیاری از این خانواده ها هم اکنون در پایتخت، اجاره نشین هستند؛ اجاره ها هم که از ابتدای امسال در تهران سر به فلک کشیده و بنا به گفته ی برخی کارشناسان، روند م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پردیس در قحطی بودجه!

پردیس در قحطی بودجه!