مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مرداد 1397 ساعت 12:052018-07-23سياسي

عکس آیت الله مهم است یا رای ایشان؟


«اگر معلوم شود که رای آیت الله جنتی و احیانا برخی دیگر از فقهای محترم شورای نگهبان مخالف بوده است، قضیه بسیار فراتر از یک عکس خواهد بود.

به عبارت روشن تر باید از آقایان پرسید دلیل فتوای فقهی شان چه بوده است؟ و آیا به این عبارات امام عزیز (ره) توجه داشته اند یا نه؟» - اگر معلوم شود که رای آیت الله جنتی و احیانا برخی دیگر از فقهای محترم شورای نگهبان مخالف بوده است، قضیه بسیار فراتر از یک عکس خواهد بود.

به عبارت روشن تر باید از آقایان پرسید دلیل فتوای فقهی شان چه بوده است؟ و آیا به این عبارات امام عزیز (ره) توجه داشته اند یا نه؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد مهاجری در خبرآنلاین نوشت: ظرف یکی، دو روز گذشته تصویری از آیت الله جنتی در جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام منتشر شد که نشان می داد دست چند نفر به نشانه رای موافق بالاست و دست ایشان پایین است.

درباره عکس هم چنین شرح داده شد که عکس مربوط است به جلسه رای گیری درباره عضو زرتشتی شورای شهر.

رسانه های اصلاح طلب با انتشار این عکس، شادی و هلهله کردند که توانسته اند صحنه ای را شکار کنند و با آن علیه دبیر شورای نگبان فضای تحریک آمیز بسازند.

بعدا که کاشف به عمل آمد که عکس هیچ ربطی به رای گیری درباره عضو زرتشتی شورای شهر ندارد، اصولگراها فریاد وااخلاقا سر دادند که آهای اصلاح طلب های بی انصاف جو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عکس آیت الله مهم است یا رای ایشان؟

عکس آیت الله مهم است یا رای ایشان؟