مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مرداد 1397 ساعت 12:002018-07-23فرهنگي

تخریب چهارباغ به قیمت برگزاری یک جشنواره!


تقریبا هیچ "پیگردی" در چهارباغ عباسی اصفهان انجام نشده و مشخص نیست در طرح کف سازی این مکان می توان جایگاه حوض های دوره صفویه را مشخص کرد چون به دنبال خاکبرداری عملیات مترو در این محدوده شواهد آن از بین رفته است.

- یک باستان شناس می گوید: تقریبا هیچ "پیگردی" در چهارباغ عباسی اصفهان انجام نشده و مشخص نیست در طرح کف سازی این مکان می توان جایگاه حوض های دوره صفویه را مشخص کرد چون به دنبال خاکبرداری عملیات مترو در این محدوده شواهد آن از بین رفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، 16 تیر امسال؛ نوروزی - شهردار اصفهان- اعلام کرد؛ تا قبل از برگزاری جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان که شهریور در اصفهان برگزار می شود، بخش زیادی از پیاده راه سازی "چهارباغ" انجام و فضای خوبی در اختیار مردم قرار می گیرد، پس از این صحبت ها بود که سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری اصفهان به صورت سه شیفت برای تکمیل پروژه پیش از برگزاری جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان در حال کار است و بخش غربی پیاده راه چهارباغ عباسی اکنون هم سطح و هم تراز با ارتفاع فعلی خیابان در دست اجراست.

علی رضا جعفری زند، مدرس دانشگاه و باستان شناس در گفت وگو با ایسنا می گوید:پروژه کف سازی چهارباغ با هدف کف سازی به صورت سنتی در حال انجام است تا به یک گردشگاه مانند آنچه در دوره های قدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب چهارباغ به قیمت برگزاری یک جشنواره!

تخریب چهارباغ به قیمت برگزاری یک جشنواره!