مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مرداد 1397 ساعت 11:412018-07-23دانش

دستورالعمل بومی «عفاف و حجاب» در دانشگاه آزاد تا پایان مردادماه تصویب می شود


معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دستورالعمل بومی این دانشگاه در موضوع عفاف و حجاب در جلسه امروز شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی بررسی شد.

- دستورالعمل بومی عفاف و حجاب در دانشگاه آزاد تا پایان مردادماه تصویب می شود " معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دستورالعمل بومی این دانشگاه در موضوع عفاف و حجاب در جلسه امروز شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی بررسی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام ابراهیم کلانتری، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، در تشریح جلسه امروز شورای فرهنگی دانشگاه که به ریاست فرهاد رهبر برگزار شد، گفت: جلسه امروز با دستور کار بررسی مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی در موضوع حجاب و عفاف برگزار شد و دستورالعمل بومی دانشگاه آزاد اسلامی پیرو این مصوبات مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوبات خوبی درباره حجاب و عفاف در فضا های عمومی از جمله دانشگاه ها دارد، افزود: علاوه بر این مصوبات، شورای اسلامی شدن دانشگاه ها نیز مصادیق پوشش های مناسب را ارائه کرده که این مصوبات و مصادیق پایه و اساس دستورالعمل بومی دانشگاه آزاد اسلامی در موضوع عفاف و پوشش خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورالعمل بومی «عفاف و حجاب» در دانشگاه آزاد تا پایان مردادماه تصویب می شود

دستورالعمل بومی «عفاف و حجاب» در دانشگاه آزاد تا پایان مردادماه تصویب می شود