مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مرداد 1397 ساعت 11:402018-07-23اقتصادي

افتتاح نخستین هنرستان گردشگری در سمنان


مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان، حجم سرمایه گذاری در صنعت گردشگری این استان را بالغ بر 5000 میلیارد ریال اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد جهانشاهی در مراسم افتتاح نخستین هنرستان تخصصی گردشگری در سمنان که با مجوز رسمی از وزارت آموزش و پرورش، از مهر امسال و با پذیرش دانش آموز در رشته های گردشگری، هتلداری، معماری داخلی و بورس به طور رسمی آغاز به کار می کند، اظهار کرد: این هنرستان می تواند زمینه تربیت نیروی انسانی متخصص در رشته های تخصصی حوزه گردشگری را قبل از ورود به دانشگاه فراهم کند.

جهانشاهی با بیان اینکه رشته های این هنرستان کاربردی است، افزود: فارغ التحصیلان این رشته ها می توانند به راحتی جذب بازار کار شوند.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان، یکی از مشکلات صنعت گردشگری استان سمنان را کمبود نیروی انسانی متخصص عنوان کرد و گفت: حجم سرمایه گذاری در صنعت گردشگری استان سمنان در حال حاضر بیش از 5000 میلیارد ریال است و با بهره برداری از این پروژه ها در سه سال آینده به حدود 500 نفر نیروی متخصص و حرفه ای نیاز است.

وی، تحصیل دانش آموزان در رشته های تخصصی گردشگری را در تقویت صنعت گردشگری در استان موثر دانست و افزود: این هنرستان در ایجاد فرصت های جدید شغلی و تنوع بخشی به فرصت های شغلی در استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح نخستین هنرستان گردشگری در سمنان

افتتاح نخستین هنرستان گردشگری در سمنان