مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مرداد 1397 ساعت 11:152018-07-23اقتصادي

چین درصدد ورود به تولید نمایشگرهای اولد


چین می خواهد به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان نمایشگرهای اولد در جهان تبدیل شود و تولید پنل های اولد موردنیاز اپل برای تولید آیفون را برعهده بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از وب سایت phonearena، سامسونگ دیسپلی در سال 2017 بزرگترین تامین کننده و تولیدکننده پنل های اولد گوشی های آیفون و محصولات اپل به شمار می رفت و ال جی دیسپلی هم سهم اندکی در تامین این پنل ها و سایر قطعات محصولات اپل داشت.

هم اکنون گزارش های جدید حاکی است که شرکت BOE Technology چین که یکی از بزرگترین شرکت های تولیدکننده نمایشگرهای ال سی دی (LCD) بزرگ در جهان به شمار می رود، قصد ورود به عرصه تولید و تامین پنل های اولد (OLED) را دارد.

درصورتی که این شرکت چینی نیز پا به این حوزه بگذارد، می توان گفت بزرگترین سازندگان پنل های اولد در جهان سه کشور کره جنوبی، ژاپن و چین خواهند بود و محصولات و قطعات موردنیاز شرکت های تکنولوژی همچون اپل را تولید و تامین می کنند.

بر اساس تازه ترین گزارش وال استریت ژورنال، چین که تاکنون از شرکت های شرق آسیایی و رقیبان خود در زمینه تولید نمایشگرهای اولد عقب افتاده است، به نظر می رسد که تصمیم گرفته با ورود به این حوزه، با حریفان قدرتمند خود به رقابت تنگاتنگی بپردازد و با شرکت بزرگی نظیر اپل وارد همکاری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چین درصدد ورود به تولید نمایشگرهای اولد

چین درصدد ورود به تولید نمایشگرهای اولد