مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مرداد 1397 ساعت 10:562018-07-23بين الملل

فارس گزارش می دهد مشتریان نفت ایران دنبال راه کاری برای ادامه خرید نفت از ایران


اگرچه هنوز 4 ماه تا آغاز تحریم های نفتی ایران توسط آمریکا فرصت باقی مانده است، اما از هم اکنون مشتریان نفت ایران به دنبال راه کاری برای ادامه خرید نفت از ایران در دوران تحریم های جدید هستند.

- مشتریان نفت ایران دنبال راه کاری برای ادامه خرید نفت از ایران اگرچه هنوز 4 ماه تا آغاز تحریم های نفتی ایران توسط آمریکا فرصت باقی مانده است، اما از هم اکنون مشتریان نفت ایران به دنبال راه کاری برای ادامه خرید نفت از ایران در دوران تحریم های جدید هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس"، با توجه به اینکه هنوز 4 ماه تا زمان تحریم های نفتی ایران باقی مانده است، اما شرکت توپراس، بزرگترین وارد کننده نفت ترکیه از ماه می یعنی زمان اعلام خروج آمریکا از برجام خرید نفت از ایران را کاهش داده است و به گفته تحلیلگران، این شرکت احتمالا در ماه های آینده نیز خرید پایین نفت از ایران را ادامه خواهد داد.

آمارهای نهاد نظارتی بخش انرژِی ترکیه نشان می دهد، در 4 ماه نخست سال جاری میلادی، خرید نفت شرکت توپراس از ایران به طور متوسط 187 هزار و 196 بشکه در روز بوده است.

اما از ماه می به این طرف، یعنی از زمانی که ترامپ اعلام کرده که تحریم های جدیدی را علیه ایران وضع می کند، خرید نفت توپراس از ایران کاهش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد مشتریان نفت ایران دنبال راه کاری برای ادامه خرید نفت از ایران

فارس گزارش می دهد مشتریان نفت ایران دنبال راه کاری برای ادامه خرید نفت از ایران