مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مرداد 1397 ساعت 09:562018-07-23اقتصادي

پزشکان هم دلال مسکن شدند؛ 400 پزشک بنگاه املاک دارند


عصر دیروز رییس اتحادیه مشاوران املاک استان تهران اظهاراتی داشت که باعث نگرانی بسیار از مردم و اقتصاددانان شد.

- پزشکان هم دلال مسکن شدند؛ 400 پزشک در تهران بنگاه املاک دارند! " عصر دیروز رییس اتحادیه مشاوران املاک استان تهران اظهاراتی داشت که باعث نگرانی بسیار از مردم و اقتصاددانان شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو، عصر دیروز رییس اتحادیه مشاوران املاک استان تهران اظهاراتی داشت که باعث نگرانی بسیار از مردم و اقتصاددانان شد، خسروی گفت: 400 پزشک در تهران داریم که همزمان با کار طبابت، در حوزه واسطه گری ملک نیز فعال هستند و مجوز بنگاه معاملات املاک دارند.

حوزه مسکن حوزه تخصصی بوده و باید برای ورود به آن سخت گیری های زیادی صورت گیرد، حتی اتحادیه مشاوران املاک باید با نگاه تخصصی صاحب دانشگاه شده و از این حالت خارج شوند، متاسفانه عده ای از سرمایه داران که تعدادشان هم کم نیست همزمان با شغل خود به واسطه گری مسکن هم مشغول بوده و در حال ساخت و ساز مسکن، بنگاه داری هستند.

یک نمونه از آن پزشکانی هستند که هم زمان با طبابت بنگاه دار مسکن، بساز بفروش هم هستند، سوالی که اینجا مطرح بوده این است که مگر ساخت مسکن حوزه تخصصی مهندسان معماری و عمران نبوده چرا باید افراد دیگر مانند پزشکان به این مسکن ورود کرده و اوضاع مسکن را به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پزشکان هم دلال مسکن شدند؛ 400 پزشک بنگاه املاک دارند

پزشکان هم دلال مسکن شدند؛ 400 پزشک بنگاه املاک دارند