مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 تیر 1397 ساعت 21:362018-07-22اقتصادي

تکمیل طرح های نیمه تمام کشور در گرو 400 هزار میلیارد تومان اعتبار


معاون اقتصادی رییس جمهور در نشست با جمعی از نخبگان استان لرستان گفت: تکمیل طرح های نیمه تمام کشور در گرو 400 هزار میلیارد تومان اعتبار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، محمد نهاوندیان شامگاه یکشنبه در نشست با جمعی از نخبگان استان لرستان بیان کرد: باید به موضوع اقتصاد مقاومتی به عنوان یک محور اساسی در کشور توجه کرد چرا که رشد درون زا باعث شکوفایی می شود.

وی ادامه داد: اگر کسی به توسعه استان ها بیاندیشد مفهوم رشد درون زا باید اولویت کار باشد، کار اصلی این است که ارتباطات نخبگانی و تشکل های اندیشگی در استان شکل گیرد چرا که راه حل را هیچ فردی بهتر از اندیشمندان این استان نمی شناسد.

معاون اقتصادی رییس جمهور با اشاره به اینکه باید نگاه متفکرانه ای به بیرون داشت و در عین حال ظرفیت های درونی را نیز مورد توجه ویژه قرار داد، افزود: در حوزه ارزی اگر بازار جامعی داشته باشیم و امکانات صادراتی ما بتوانند نیازهای مورد نیاز را تامین کنند مطمئناً نرخ ارز متعادل تر خواهد شد برخی ها معتقدند دولت باید در هر زمینه دخالت کند این در حالی است که در صورتی که حوزه تصدی دولت افزایش یابد شاهد التهاب هرچه بیشتر خواهیم بود.

نهاوندیان عنوان کرد: اکنون فضای مجازی با وجود همه خوبی هایش می تواند به برخی از شایعات و گسترش آن ها دامن بزند باید پذیرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل طرح های نیمه تمام کشور در گرو 400 هزار میلیارد تومان اعتبار

تکمیل طرح های نیمه تمام کشور در گرو 400 هزار میلیارد تومان اعتبار