مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 تیر 1397 ساعت 20:062018-07-22سياسي

فاز یک زائرسرای رضوی افتتاح می شود


هم زمان با ایام دهه کرامت فاز یک زائرسرای رضوی به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، فاز نخست زائرسرای رضوی یکی از بزرگترین پروژه های خدمت رسانی به زائران امام هشتم علیه السلام، فردا دوشنبه اول مردادماه 97 با حضور آیت الله نوری همدانی؛ مرجع عالیقدر جهان تشیع، حجت الاسلام رییسی؛ تولیت آستان قدس رضوی و جمعی از مدیران اجرایی به بهره برداری می رسد.

معاون فنی و عمران آستان قدس رضوی در خصوص مختصات این پروژه بزرگ، گفت: زائرسرای رضوی بر اساس دستور تولیت آستان قدس رضوی و در راستای رفاه حال زائران بارگاه منور حضرت ثامن الحجج(ع) وارد مدار ساخت و بهره برداری قرار گرفت و در آینده خدمات شایان توجهی را به مردم ایران خواهد داد.

خلیل اکبری به مساحت 82 هزار متر مربعی این پروژه اشاره کرد و ادامه داد: مساحت کل ساختمان های این طرح نیز حدود 50 هزار مترمربع است که فاز اول آن در فضایی بالغ بر 12 هزار متر مربع و در قالب هشت بلوک به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به روند 15 ماهه اجرای فاز نخست این پروژه، افزود: 6 بلوک از هشت بلوک فاز یک به صورت سوییتی و 2 بلوک نیز در قالب هیئتی و به صورت دو طبقه ساخته شده است که در مجموع روزانه به بیش از 900 نفر اسکان می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز یک زائرسرای رضوی افتتاح می شود

فاز یک زائرسرای رضوی افتتاح می شود