مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 تیر 1397 ساعت 17:452018-07-22اقتصادي

آژیر قرمز برای آب شرب اردبیل به صدا درآمد


در حوزه آب شرب در اردبیل زنگ خطر و آژیر قرمز به صدا درآمده و باید به دنبال راه چاره ای برای تأمین آب شرب در این شهر پرجمعیت باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جواد زنجانی در جلسه مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان اردبیل اظهار کرد: استراتژی نخست ما در شهر اردبیل توجه به تأمین آب شرب برای شهروندان است که در سال های گذشته این مسأله مورد غفلت واقع شده و چندان اقدام دوراندیشانه در این حوزه انجام نشده است.

وی نگاه جامع به مسأله آب در اردبیل را در یک افق 20 ساله با تأمین اولویت دار آب شرب، بخش صنعت و کشاورزی یادآور شد و خاطرنشان کرد: ما از لحاظ کمی و کیفی در تأمین آب شرب در اردبیل دچار مشکل جدی هستیم و در این زمینه زنگ خطر و آژیر قرمز به صدا درآمده است.

فرماندار اردبیل گفت: به موازات کارهایی که به صورت مقطعی و میان مدت انجام می شود باید در افق 20 ساله برای تأمین آب شرب 850 هزار نفر جمعیت شهر اردبیل تدبیری درست بیندیشیم، چون این جمعیت نه قابل جابجایی هستند و نه هجرت می کنند.

زنجانی افزود: اقتصادی ترین و فنی ترین روش ها در تأمین آب شرب باید مورد توجه قرار گیرد تا به صورت کمی و کیفی بتوانیم دغدغه تأمین آب شرب را در شهر اردبیل برطرف کنیم.

طرح های کلان قابل افتتاح در سفر رییس جمهور معرفی شود رییس شورای اداری شهرستان اردبیل در ادامه با اشاره به سفر رییس جم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آژیر قرمز برای آب شرب اردبیل به صدا درآمد

آژیر قرمز برای آب شرب اردبیل به صدا درآمد