مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 تیر 1397 ساعت 17:252018-07-22دانش

تجلیل از مقام علمی دکتر قانعی راد


نشست قدردانی از مقام علمی دکتر محمدامین قانعی راد با حضور، دکتر غلامرضا غفاری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر هادی خانیکی استاد دانشگاه علامه طباطبایی، - دکتر حسین میرزایی رییس پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی و خانواده مرحوم دکتر قانعی راد در سالن اجتماعات پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ابتدای این مراسم دکتر حسین میرزایی ضمن خیر مقدم به خانواده مرحوم قانعی راد و گرامیداشت یاد دکتر قانعی راد عضو شورای پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی اظهار امیدواری کرد اعضاء هیئت علمی پژوهشکده همواره نصایح و راهنمایی های آن مرحوم را مورد توجه قرار دهند.

وی به خاطرات حضور دکتر قانعی راد در جلسات علمی و حضور مؤثر و علمی آن مرحوم اشاره کرده و خاطرنشان کرد: دکتر قانعی راد علیرغم تحمل سختی های بیماری، هیچ گاه جمع ما را از وجود علمی خود محروم نساختند و همواره در جلسات حضور می یافتند.

دکتر میرزایی در ادامه با بیان اینکه دکتر قانعی راد عضو خانواده پژوهشکده بودند و ما هم خودمان را جزء خانواده دکتر قانعی راد می دانیم یادآور شد: وی از ابتدا عضو هیأت امنای پژوهشکده و همچنین عضو گروه مطالعات اجتماعی پژوهشکده بودند و در تأسیس این پژوهشکده به همراه دکتر خانیکی و دیگران حضور مؤثر دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از مقام علمی دکتر قانعی راد

تجلیل از مقام علمی دکتر قانعی راد