مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 تیر 1397 ساعت 15:562018-07-22سياسي

برخورد جدی و عبرت آموز دستگاه قضایی با برهم زنندگان نظم و امنیت


دادگستری خراسان رضوی در بیانیه ای اجرای سریع و قاطعانه مجازات را پاسخی به رفتار افرادی که برای کودکان ایجاد مزاحمت می کنند، عنوان کرده و آورده است: - با قانون شکنان و برهم زنندگان نظم و امنیت و متجاوزین به حریم حقوق و نوامیس مردم برخوردی عبرت آموز و جدی صورت می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از مدیریت روابط عمومی و ارتباطات دادگستری خراسان رضوی، این مدیریت طی بیانیه ای ضمن تقدیر از حمایت های ارزشمند مردمی و بزرگان از مجموعه قضایی استان، بر استمرار اقدامات قاطع در برخورد با جرائم خاص و مفاسد تأکید کرد.

  در این بیانیه آمده است:  بسم الله الرحمن الرحیم  و لکم فی القصاص حیاه یا اولی الالباب لعلکم تتقون   ترجمه: ای خردمندان برای شما در قصاص، حیات و زندگی است، باشد که پروا کنید.

  آیه 179 سوره بقره   به نام خداوند عادل و عدالت گستر؛ خدایی که بر سرکشان و خطاکاران قهار و جبار و منتقم است و وعده عذاب خود را محقق می سازد.

  مردم شریف و عدالت خواه و قانون مدار مشهد:   همان گونه که در سالیان و ماه های اخیر دیده و شنیده اید، دستگاه قضایی در سایه اتکال به خداوند متعال و حمایت های دلسوزان و مسئولین نظام و با کمک و همکاری مأمورین پرتلاش و خدوم نیروی انتظامی و سایر ضابطین قضایی، با عزمی راسخ و همتی انقلابی و اسلامی برخورد قاطع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد جدی و عبرت آموز دستگاه قضایی با برهم زنندگان نظم و امنیت

برخورد جدی و عبرت آموز دستگاه قضایی با برهم زنندگان نظم و امنیت