مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 تیر 1397 ساعت 15:452018-07-22اقتصادي

اولویت رییس جدید بیمه مرکزی اعلام شد


رییس کل جدید بیمه مرکزی امروز (31 تیرماه) در دیدار با مدیران این سازمان مهمترین دغدغه های خود برای بیمه مرکزی را مطرح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامرضا سلیمانی امیری در دیدار با اعضای هیات عامل و مدیران بیمه مرکزی به استفاده از ظرفیت خوب نیروی متخصص در صنعت بیمه تاکید کرد و گفت: نیروی انسانی متخصص و با تجربه، رمز توسعه صنعت بیمه است و پژوهشکده بیمه در این راستا می تواند خیلی اثرگذار باشد.

وی همچنین در بخش دیگری از صحبت های خود اظهار کرد: علی رغم گذشت بیش از چند دهه از عمر فعالیت بیمه در کشور، هنوز نتواسته به جایگاه اصلی خود در میان مردم دست یابد چرا که مردم هنوز با خدمات و منافع حاصل از صنعت بیمه به طور کامل آشنا نیستند و این مهم، نیازمند فرهنگ سازی عمیقی است که در نهایت به گسترش چتر حمایتی صنعت بیمه، کاهش هزینه های مردم و ایجاد آرامش در جامعه منتج شود.

سلیمانی، آمادگی خود را برای حمایت از طرح های جدید بیمه ای از سوی کارشناسان و مدیران صنعت بیمه اعلام کرد و گفت: بیمه مرکزی مغز متفکر صنعت بیمه است و مدیران این مجموعه باید با همفکری و هم گرایی به خروج این صنعت از حالت جزیره ای و رشد و توسعه آن کمک کنند.

وی با اشاره به اهمیت نظارت فنی و مدیریت ریسک در ارتقاء کیفیت خدمات صنعت بیمه افزود: نظارت فنی و حرفه ای باید با جدیت در صنعت بیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت رییس جدید بیمه مرکزی اعلام شد

اولویت رییس جدید بیمه مرکزی اعلام شد