مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 تیر 1397 ساعت 15:162018-07-22پزشكي

اولین عمل جراحی در قرچک انجام شد/ نیروهای جذب شده در بیمارستان بومی هستند


مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک گفت: صبح امروز اولین عمل جراحی در بیمارستان انجام شد و در حال حاضر زایشگاه این بیمارستان هم آماده ی پذیرش مادران بارداری که موعد زایمانشان فرا سررسیده است، - می باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، حسین لیاقتدار ظهر امروز در خصوص اولین عمل جراحی در بیمارستان برکت شهید ستاری قرچک در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با یاری خداوند متعال و همت مسؤولین شهرستان قرچک، دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی بعدازاینکه پروژه ی بیمارستان شهید ستاری تکمیل و تحویل دانشگاه شد، عزم دانشگاه بر این بود که بیمارستان را تجهیز و افتتاح کند که این کار هم انجام شد.

وی گفت: بیمارستان برکت شهید ستاری قرچک 74 تخت خواب فعال جهت بستری دارد.

ولی تعداد کل تخت ها با احتساب بخش اورژانس، دیالیز و زایمان، 94 تختخواب است و در حال حاضر بخش داخلی و جراحی، بخش اطفال و بخش زنان و زایمان برای بستری در این چهار بخش آماده شده است.

لیاقتدار افزود: در حال حاضر بیمارستان دارای 4 اتاق عمل است که 2 اتاق عمل فعال شده است و مابقی آن به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک تصریح کرد: زایشگاه بیمارستان برکت شهید ستاری قرچک فعال است و بخش اورژانس با تمام توان در حال ارائه خدمات ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین عمل جراحی در قرچک انجام شد/ نیروهای جذب شده در بیمارستان بومی هستند

اولین عمل جراحی در قرچک انجام شد/ نیروهای جذب شده در بیمارستان بومی هستند