مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 تیر 1397 ساعت 14:512018-07-22دانش

تفاهم نامه بسیج دانشجویی و انجمن اسلامی دانش آموزان در حوزه علمی امضا خواهد شد


مسئول علمی بسیج دانشجویی خراسان شمالی گفت: بسیج دانشجویی خراسان شمالی قصد دارد ظرفیت دانش آموزان نخبه را در حوزه صنعت و اقتصاد فعال کند تا از دانش آموزان نیز بتوانیم استفاده لازم را ببریم.

- تفاهم نامه بسیج دانشجویی و انجمن اسلامی دانش آموزان در حوزه علمی امضا می شود " مسئول علمی بسیج دانشجویی خراسان شمالی گفت: بسیج دانشجویی خراسان شمالی قصد دارد ظرفیت دانش آموزان نخبه را در حوزه صنعت و اقتصاد فعال کند تا از دانش آموزان نیز بتوانیم استفاده لازم را ببریم.

علی اشعری، مسئول علمی بسیج دانشجویی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: بسیج دانشجویی خراسان شمالی قصد دارد ظرفیت دانش آموزان نخبه را در حوزه صنعت و اقتصاد فعال کند تا از دانش آموزان بتوانیم استفاده لازم را ببریم.

از این جهت طبق گفتگو های صورت گرفته در آینده ای نزدیک تفاهم نامه بسیج دانشجویی و انجمن اسلامی دانش آموزان در حوزه علمی امضا خواهد شد.

اشعری ادامه داد: بنا شده است دانش آموزان نخبه تا پایان تابستان به بسیج دانشجویی معرفی شوند تا توسط دانشجویان نخبه برای آن ها انواع کلاس های آموزشی برگزار کنیم.

مسئول علمی بسیج دانشجویی خراسان شمالی در پایان افزود: همچنین بسیج دانشجویی بازدید ها و گفتگو های علمی را در برنامه دارد تا با این واسطه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه بسیج دانشجویی و انجمن اسلامی دانش آموزان در حوزه علمی امضا خواهد شد

تفاهم نامه بسیج دانشجویی و انجمن اسلامی دانش آموزان در حوزه علمی امضا خواهد شد