مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 تیر 1397 ساعت 14:212018-07-22سياسي

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم درگذشت آیت الله مرتضی تهرانی را تسلیت گفت


در پیام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به مناسبت ارتحال آیت الله تهرانی آمده است: این استاد برجسته اخلاق با نورانیت و فضائل سرشار علمی و عملی خود، - جامعه مدرسین حوزه علمیه قم درگذشت آیت الله مرتضی تهرانی را تسلیت گفت در پیام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به مناسبت ارتحال آیت الله تهرانی آمده است: این استاد برجسته اخلاق با نورانیت و فضائل سرشار علمی و عملی خود، معلم و هادی جویندگان و مشتاقان معنویت و حقیقت بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه احزاب خبرگزاری فارس" جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، طی پیامی، ارتحال عالم ربانی، حضرت آیت الله مرتضی تهرانی را تسلیت گرفت.

در این پیام آمده است: انا لله و انا الیه راجعون ارتحال عالم متقی و فقیه عالیقدر حضرت آیت الله آقای حاج آقا مرتضی تهرانی (رحمه الله علیه) موجب تأثر و تأسف فراوان گردید.

این استاد برجسته اخلاق با نورانیت و فضائل سرشار علمی و عملی خود، معلم و هادی جویندگان و مشتاقان معنویت و حقیقت بود و در تربیت نفوس مؤمنین و تقویت فضایل اخلاقی در جوانان همتی بلند و پر فیض داشت.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم رحلت این عالم پرهیزگار را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم (عج الله تعالی فرجه الشریف)، مقام معظّم رهبری (مدظله العالی)، مراجع عظام تقلید دامت برکاتهم ، حوزه های علمیه و همچنین به بیت مکرم، شاگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم درگذشت آیت الله مرتضی تهرانی را تسلیت گفت

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم درگذشت آیت الله مرتضی تهرانی را تسلیت گفت