مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 تیر 1397 ساعت 13:502018-07-22حوادث

جزییات آدم ربایی 100 میلیونی در شرق تهران/ دختر11ساله آدم ربا را به دام انداخت


سرپرست پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری دو سارق کودک ربا که با ربودن پسربچه ای پنج ساله، قصد اخاذی 100 میلیون تومانی از خانواده اش را داشتند، خبر داد.

- عکس تزیینی است سرپرست پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری دو سارق کودک ربا که با ربودن پسربچه ای پنج ساله، قصد اخاذی 100 میلیون تومانی از خانواده اش را داشتند، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ساعت 20:30 بیست و چهارم تیرماه امسال از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 وقوع یک کودک ربایی در محدوده خیابان دردشت به کلانتری 147 گلبرگ اعلام شد که بلافاصله مأموران کلانتری 147 در محل حاضر شده و با تأیید خبر اولیه، موضوع را به اداره یازدهم مبارزه با آدم ربایی پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام کردند.

باحضور کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ، پدر نیما کودک ربوده شده در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: فرد ناشناسی طی تماس تلفنی با گوشی تلفن همراهم مدعی شد که پسرم توسط آنها ربوده شده و در ازای آزادی پسرم باید مبلغ 100 میلیون تومان به آنها پرداخت کنم و در غیر این صورت جنازه پسرم را برایم خواهد فرستاد.

کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی در ادامه تحقیقات خود اطلاع پیدا کردند که در زمان ربوده شدن نیما 5 ساله، خواهر 11 ساله اش شاهد ربوده شدن برادر کوچکتر خود بوده است که بلافاصله تحقیقات از خواهر نیما در دستور کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات آدم ربایی 100 میلیونی در شرق تهران/ دختر11ساله آدم ربا را به دام انداخت

جزییات آدم ربایی 100 میلیونی در شرق تهران/ دختر11ساله آدم ربا را به دام انداخت