مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 تیر 1397 ساعت 13:312018-07-22سياسي

طرح های توسعه استان سیستان و بلوچستان موضوع این هفته «زنده باد زندگی»


حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی دوشنبه یکم مردادماه مهمان برنامه «زنده باد زندگی» می شود.

- طرح های توسعه استان سیستان و بلوچستان موضوع این هفته زنده باد زندگی حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی دوشنبه یکم مردادماه مهمان برنامه زنده باد زندگی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، برنامه زنده باد زندگی دوشنبه میزبان حسینعلی شهریاری؛ نماینده مجلس شورای اسلامی، محمدرضا واعظ مهدوی؛ مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان، کشاورزان و عشایر و نماینده مسائلی استان سیستان و بلوچستان می شود تا با آنان درباره طرح های ویژه توسعه استان سیستان و بلوچستان، اشتغالزایی و طرح محرومیت زدایی به صورت ویژه به بحث و گفت و گو بپردازد.

  همچنین رضا نورا؛ از کارآفرینان موفق استان یکی دیگر از مهمانان این برنامه است که بدون حمایت و مشارکت بخش دولتی و اخذ تسهیلات بانکی موفق به ایجاد اشتغال در این استان در سطح قابل قبولی شده است.

  زنده باد زندگی در فصل هفتم خود بر موضوع اقتصاد مقاومتی، توانمندسازی اقتصادی، معیشتی و مهارتی جامعه ایرانی متمرکز شده و راهبرد آن بررسی شرایط اقتصادی و افزایش توانمندسازی مهارتی و معیشتی همه گروه های جامعه و افزایش آگاهی مردم نسبت به توانمندی هایشان خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های توسعه استان سیستان و بلوچستان موضوع این هفته «زنده باد زندگی»

طرح های توسعه استان سیستان و بلوچستان موضوع این هفته «زنده باد زندگی»