مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 تیر 1397 ساعت 13:102018-07-22حوادث

دستگیری اختلاس کننده بیش از 9 میلیارد ریالی در شیراز


جانشین انتظامی استان فارس از دستگیری کارمند متخلف یکی از بانک های شیراز که با سوء استفاده از موقعیت شغلی خود، بیش از 9 میلیارد ریال اختلاس کرده بود، - خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت پلیس فارس، سردار علی ذوالقدری گفت: در پی اعلام شکایت اداره حقوقی یکی از بانک های شیراز مبنی بر وقوع اختلاس توسط یکی از کارمندان، بلافاصله ماموران اداره مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی استان تحقیقات خود را آغاز کردند.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی دریافتند که کارمند یکی از بانک ها از تعدادی مشتریان با ترفند خاصی مبلغ 9 میلیارد و 374 میلیون ریال برداشت و به حساب شخصی خود واریز کرده است .

این مقام انتظامی تصریح کرد: بلافاصله مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی فرد مورد نظر را در شیراز شناسایی و دستگیر کردند.

جانشین انتظامی استان با بیان اینکه این اختلاس گر برای بازجویی و ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شد، افزود: متهم در بازجویی فنی و تخصصی و مواجهه با ادله و مستندات پلیس به 9 میلیارد و 374 میلیون ریال اختلاس اقرار کرد.

ذوالقدری با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی و روانه زندان شد، بیان کرد: نیروی انتظامی با افرادی که سبب سلب آرامش و آسایش جامعه می شوند به شدت و برابر قانون برخورد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری اختلاس کننده بیش از 9 میلیارد ریالی در شیراز

دستگیری اختلاس کننده بیش از 9 میلیارد ریالی در شیراز