مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 تیر 1397 ساعت 12:352018-07-22سياسي

توضیح یک عکس


روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام با صدور اطلاعیه ای، پیرامون تصاویر مربوط به رای دادن اعضای مجمع در جلسه 30 تیرماه97 توضیحاتی ارائه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این اطلاعیه آمده است: انتشار برخی از تصاویر از جلسه 30 تیرماه 97، موجب گمانه زنی اشتباه رسانه ها در مورد موافقت و مخالفت اعضای این نهاد با طرح اصلاح قانون تشکیلات ، وظایف و انتخابات شوراها و حضور اقلیت های دینی در شوراهای اسلامی شهر و روستا شده است.

لذا به منظور تنویر افکار عمومی به آگاهی عموم مخاطبان ارجمند و مردم عزیز می رساند: مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه روز شنبه خود، دو دستور اختلافی بین مجلس و شورای نگهبان را بررسی کرد.

دستور اول مربوط به طرح دو فوریتی مجلس در خصوص تمدید مهلت جذب اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای و مالی سال 1396 کل کشور تا پایان شهریور ماه بود.

با توجه به محدودیت زمانی حضور عکاسان و تصویربرداران رسانه ها در جلسه، ورود همکاران رسانه ای به صحن مقارن با رای گیری از اعضای محترم مجمع در مورد دستور اول بود و هیچ یک از تصاویر منتشر شده مربوط به رای گیری برای اصلاح قانون شوراهای اسلامی شهر و روستا نیست.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح یک عکس

توضیح یک عکس