مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 تیر 1397 ساعت 12:302018-07-22اقتصادي

با بی سر و سامانی های بازار لوازم خانگی چه کنیم؟


معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی با اشاره به نابسامانی های بازار لوازم خانگی گفت: در اکثر تخلفات، واحدهای عرضه کننده یا قیمت کالای خود را افزایش دادند و یا موجودی کالای خود را کاهش داده بودند.

- علی باخرد در گفت وگو با ایسنا، در خصوص احتکار برخی فروشندگان لوازم خانگی اظهار کرد: این مساله در قالب طرحی در حال پیگیری است، پس از آن که گزارشاتی در خصوص عدم فروش یا گران تر به فروش رساندن کالاها توسط برخی فروشندگان در سطح بازار به دست ما رسید، بازرسی ما نیز در سطح بازار تشدید یافت.

وی ادامه داد: لوازم خانگی که از قبل در بازار موجود بوده یا با قیمت قبلی وارد بازار شده بود و یا به عبارتی دیگر ارز 4200 تومانی به آن تعلق گرفته باشد، اگر فروشنده ای کالای خود را به فروش نرساند یا احتکار کند، به عنوان احتکار یا عدم عرضه کالا در بازار با آنها برخورد می کنیم.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی تصریح کرد: البته در این زمینه برخی از فروشندگان چنین کاری را انجام دادند و با آنها برخورد شد.

همچنین چندین پرونده در این خصوص وجود دارد.

باخرد در خصوص گران فروشی لوازم خانگی عنوان کرد: اگر کالایی از قبل یعنی از اواخر سال گذشته وارد شده باشد یا با ارز 4200 تومانی وارد شده باشد و فروشنده بخواهد آن را با قیمت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با بی سر و سامانی های بازار لوازم خانگی چه کنیم؟

با بی سر و سامانی های بازار لوازم خانگی چه کنیم؟