مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 تیر 1397 ساعت 11:502018-07-22سياسي

تخفیف بهای خدمات بهشت زهرا (س) با ارائه معرفی نامه از کمیته امداد و بهزیستی


اعضای شورای اسلامی شهر تهران در جلسه امروز شورا با 9 رأی موافق و شش رأی مخالف با تغییر ماده 2 لایحه دستورالعمل نحوه اعمال تخفیف و تقسیط هزینه های سازمان بهشت زهرا (س) و اعمال تخفیف هزینه های بهشت زهرا (س) منوط به ارائه معرفی نامه از کمیته امداد امام .

- اعضای شورای اسلامی شهر تهران در جلسه امروز شورا با 9 رأی موافق و شش رأی مخالف با تغییر ماده 2 لایحه دستورالعمل نحوه اعمال تخفیف و تقسیط هزینه های سازمان بهشت زهرا (س) و اعمال تخفیف هزینه های بهشت زهرا (س) منوط به ارائه معرفی نامه از کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی موافقت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اعضای شورای شهر تهران در بررسی این لایحه تبصره های مختلف را مورد بررسی قرار داده اند و نهایتا با تغییر و حذف برخی از مواد این لایحه، موافقت کردند.

حسن خلیل آبادی در جریان بررسی این لایحه گفت: باید خود سازمان بهشت زهرا (س) نیز در شرایط خاص و در جهت آرامش شهروندان داغ دیده بتواند تصمیم گیری لازم را اتخاذ کند.

بهاره آروین نیز در جریان بررسی این لایحه تاکید کرد: باید موارد خاص عنوان شده در این لایحه معیار مناسبی برای تشخیص داشته باشد.

لذا ماده 3 این لایحه آیین نامه نیست بلکه اعطای اختیار به رییس سازمان بهشت زهرا (س) است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخفیف بهای خدمات بهشت زهرا (س) با ارائه معرفی نامه از کمیته امداد و بهزیستی

تخفیف بهای خدمات بهشت زهرا (س) با ارائه معرفی نامه از کمیته امداد و بهزیستی