مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 تیر 1397 ساعت 11:502018-07-22فرهنگي

جشنواره سالانه امام رضا(ع) از مبارک ترین رویدادهای فرهنگی و هنری محسوب می شود


مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد استان مرکزی تاکید کرد:یکی از مبارک ترین رویدادهای فرهنگی و هنری برگزاری جشنواره سالانه امام رضا(ع) است که تاکنون پانزده دوره از برگزاری آن می گذرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شانزدهمین جشنواره فرهنگی و هنری بین المللی امام رضا (ع) محسن شریفی- مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد استان مرکزی- اظهار کرد : ما هیچ برنامه فرهنگی و هنری در وزارت ارشاد نداریم که به لحاظ سطح و کیفیت آثار به حد جشنواره بین المللی امام رضا(ع) برسد ضمن اینکه باید بدانیم.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد استان مرکزی اضافه کرد: مهمترین بحث در خصوص این جشنواره برقراری ارتباط معنوی و دلی ببین خالقین اثر و آثار ایجاد شده و موضوعات ارائه شده است.

شریفی با اشاره به اهمیت حوزه پژوهش خاطرنشان کرد: برای اینکه به غنای پژوهشی دست یابیم باید در خصوص سیره شخصی، اجتماعی و سیاسی و سخنان امام رضا(ع) به هنرمندان خوراک محتوایی داد در غیر این صورت باید انتظار سطحی بودن آثار دریافتی را داشته باشیم.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد استان مرکزی با تاکید بر اینکه خوراک محتوایی جشنواره باید توسط کارشناسان خبره در حوزه سیره اهل بیت(ع) ارائه شود گفت: نگاه سطحی به زندگی حضرت رضا(ع) و خلاصه کردن عالم آل محمد(ص) به گنبد و بارگاه و نحوه شهادت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره سالانه امام رضا(ع) از مبارک ترین رویدادهای فرهنگی و هنری محسوب می شود

جشنواره سالانه امام رضا(ع) از مبارک ترین رویدادهای فرهنگی و هنری محسوب می شود