مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 تیر 1397 ساعت 11:362018-07-22سياسي

32 دانشجوی آذربایجان غربی به طرح ولایت کشوری اعزام شدند


مسئول تعلیم و تربیت ناحیه بسیج دانشجویی آذربایجان غربی گفت: ناحیه بسیج دانشجویی آذربایجان غربی در سال جاری با اعزام 32 دانشجوی بسیجی به مشهد مقدس جهت شرکت در طرح ولایت کشوری اعزام کرد.

- ناصری مسئول تعلیم و تربیت ناحیه بسیج دانشجویی آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، از ارمیه با اشاره به جزییات طرح ولایت کشوری که در مشهد مقدس برگزار خواهد شد گفت: طرح ولایت دانشجویی، دوره ای تربیتی آموزشی است که به منظور ارتقاء سطح دانشجویان در حیطه مبانی اندیشه اسلامی، بصیرتی سیاسی و مهارتی تشکیلاتی است.

ناصری تصریح کرد: این اردو در بستر سبک زندگی اسلامی؛ محیطی علمی، با نشاط و کارآمد را جهت ارتقاء کیفیت نقش آفرینی دانشجویان در جامعه فراهم آورده است.

مسئول تعلیم و تربیت ناحیه بسیج دانشجویی آذربایجان غربی اظهار داشت: این دوره که توسط حضرت آیت الله مصباح یزدی در سال 1375 در مقابله با حملات اندیشه ای دشمن به مبانی نظری و فکری اسلام سیاسی و به خصوص ولایت فقیه طرح ریزی شده، تاکنون بیش از 20 دوره را با عنوان طرح ولایت دانشجویی ویژه اساتید، دانشجویان و طلاب بسیجی سراسر کشور با همکاری سازمان بسیج دانشجویی کشور و معاونت آموزشی موسسه امام خمینی (ره) با موفقیت پشت سر گذاشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

32 دانشجوی آذربایجان غربی به طرح ولایت کشوری اعزام شدند

32 دانشجوی آذربایجان غربی به طرح ولایت کشوری اعزام شدند