مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 تیر 1397 ساعت 11:302018-07-22سياسي

اولویت امروز مردم، حل مشکلات اقتصادی است/برای تغییر کابینه به رییس جمهور کمک کنیم


یک عضو فراکسیون ولایی مجلس با تاکید بر اینکه اولویت امروز جامعه پرداختن به مسائل اقتصادی است، گفت: باید امروز به رییس جمهور در ترمیم کابینه کمک کنیم، - نه اینکه بحث استیضاح رییس جمهور مطرح باشد و اینکه بگوییم او فردی فاشیست است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جواد کریمی قدوسی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) به نمایندگی از دو نماینده مجلس سوالی از وزیر اطلاعات در خصوص علت حمایت او از ادمین ها و گروه های تلگرامی را مطرح کرد که در توضیح سوالش، گفت: این سوال باید در زمان خود مطرح می شد چون امروز دغدغه مردم ما مسائل اقتصادی است.

وی افزود: قبل از اینکه امروز این سوال را در مجلس مطرح کنیم، بنده از آقای مطهری خواستم که از طرح سوال مشابهی در این باره صرف نظر کنند تا به صورت مشترک در نامه ای بیان کنیم که ما به دلیل وجود اولویت های مهم تری از طرح این سوال انصراف می دهیم، آقای مطهری موافقت نکرد چون معتقد بود هر کدام از مسائل جای خود را دارد و باید همه مشکلات با هم حل شود.

وی افزود: با آقای حضرتی هم صحبت کردم و این درخواست را تکرار نمودم، ایشان هم موضوع را موکول به نظر آقای مطهری کرد.

حال اینکه چرا بنده اصرار داشتم امروز این سوال مطرح نشود آن بود که ما امروز در مجلس بعد از 15 روز حضور در حوزه های انتخابیه آمدیم و از نزدیک گرفتاری های مردم، اقشار مختلف و کس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت امروز مردم، حل مشکلات اقتصادی است/برای تغییر کابینه به رییس جمهور کمک کنیم

اولویت امروز مردم، حل مشکلات اقتصادی است/برای تغییر کابینه به رییس جمهور کمک کنیم