مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 تیر 1397 ساعت 11:162018-07-22حوادث

قاتلان «ندا» و «امیرحسین» به دار مجازات آویخته شدند + جزییات قتل


ساعتی قبل قاتلان «ندا» دختربچه افغانستانی و «امیرحسین» پسربچه 10 ساله مشهدی پس از چند ماه رسیدگی قضایی و تأیید حکم قصاص، در شهرک شهید رجایی به دار مجازات آویخته شدند.

- قاتلان ندا و امیرحسین به دار مجازات آویخته شدند + جزییات قتل ساعتی قبل قاتلان ندا دختربچه افغانستانی و امیرحسین پسربچه 10 ساله مشهدی پس از چند ماه رسیدگی قضایی و تأیید حکم قصاص، در شهرک شهید رجایی به دار مجازات آویخته شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، تعطیلات نوروز امسال اگرچه مردم در شادی عید بودند، واقعه  تأسف بار تجاوز و قتل ندا علیزاده دختربچه افغانستانی مقیم مشهد فضای عمومی جامعه را اندوهناک کرد.

با گزارش مفقودی این دختربچه و تلاش نیروی انتظامی، جسد دختربچه که خفه شده بود، درون یک گونی در اطراف منزل مسکونی اش کشف شد، بررسی ها نشان داد که این دختربچه هنگام غروب برای خرید نان از منزل خارج می شود و دیگر به منزل باز نمی گردد.

با تلاش گسترده قاضی احمدی نژاد، بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب مشهد و تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی، متهم به قتل که در  نزدیکی خانواده مقتول سکونت داشت، دستگیر شد.

این فرد در بازجویی های صورت گرفته و همچنین بازسازی صحنه جنایت با پذیرفتن قتل اعلام کرد که این حادثه بعد از مصرف مواد مخدر رخ داده و او پس از تجاوز به دختربچه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاتلان «ندا» و «امیرحسین» به دار مجازات آویخته شدند + جزییات قتل

قاتلان «ندا» و «امیرحسین» به دار مجازات آویخته شدند + جزییات قتل