مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 تیر 1397 ساعت 09:002018-07-22اجتماعي

آرامگاه پایتخت پاسخگوی نیازهای زمان زلزله نیست


رییس سازمان بهشت زهرا (س) ظرفیت موجود آرامگاه پایتخت را برای ارائه خدمات در شرایط وقوع زلزله شدید ناکافی خواند و تعیین چهار محل در چهار گوشه شهر را برای کفن و دفن اضطراری ضروری خواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید خال در جریان بازدید رییس و مدیران سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: هنوز مدل خاصی برای پاسخگویی به نیازهای زمان زلزله طراحی نشده است اما این موضوع و سایر نیازها در کمیته انتقال و تدفین کارگروه مربوطه در شورای هماهنگی مدیریت بحران تهران در حال بحث و بررسی است.

وی همچنین به ساخت مجموعه ای ویژه برای کفن و دفن در شرایط اضطراری با عنوان پایگاه مدیریت بحران و نیز پیش بینی 15 هزار قطعه قبر آماده برای استفاده در شرایط مواجهه با تلفات وسیع ناشی از سوانح و حوادث بزرگ اشاره کرد و افزود: مجموعه ویژه کفن و دفن اضطراری در قالب دو دستگاه سوله و برخوردار از محل ذخیره اقلام مورد نیاز بنا شده که به زودی پس از تجهیز با حضور شهردار تهران افتتاح می شود.

رییس سازمان بهشت زهرا(س) گفت: با این حال ظرفیت کفن و دفن در بهشت زهرا محدود است و در شرایط اضطراری باید از چهار نقطه از پیش طراحی شده پیرامون شهر برای کفن و دفن جان باختگان احتمالی سوانح بزرگ استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرامگاه پایتخت پاسخگوی نیازهای زمان زلزله نیست

آرامگاه پایتخت پاسخگوی نیازهای زمان زلزله نیست